U toku su radovi na rekonstrukciji pruge od Niša do granice sa Bugarskom. Oko pružnih prelaza je uklonjeno rastinje pa je preglednost znatno bolja. Po završetku radova koji će trajati u naredne dve do tri godine, svi pružni prelazi na teritoriji grada Pirota će biti obezbeđeni rampom. Održavanje pružnih prelaza, seča rastinja i košenje trave je u nadležnosti JP Železnice Srbije.

Bojan Pešić, načelnik Odeljenja za stambeno komunalne delatnosti, podseća da je još pre početka radova lokalna samouprava insistirala na obezbeđivanju svih pružnih prelaza na teritoriji grada. Projekat je prihvaćen pa će svi prelazi u gradu i selima biti obezbeđeni branicima i polubranicima dok će dva manja pružna prelaza, jedan  prema Sopotu i jedan iznad Petrovca biti ukinuti.  Reč je o pružnim prelazima koji su nekada bili frekventni a sada nisu ali je Železnica Srbije  preuzela obavezu da zbog ukidanja tih prelaza obezbedi pristup do  parcela  kako građani ne bi bili oštećeni.

Pešić kaže da je dobar deo radova na pruzi sa jedne i sa druge strane grada urađen a najzahtevniji radovi očekuju se u samom gradu. “U narednom periodu očekuje nas rekonstrukcija u samom gradu što će biti izazovnije za Infrastrukturu železnice Srbije, koja  vodi ovaj projekat. Ono što je dobro je da rekonstrukcija pruge pored modernizacije, elektrifikacije uključuje i kompletnu rekonstrukciju pružnih prelaza, što znači da će nakon rekonstrukcije svaki pružni prelaz imati rampu, odnosno branike ili polubranike Ii biće adekvatno obezbeđeni. Nadam se da će u skorije vreme bar jedan prelaz biti rekonstruisan da vidimo kako će to izgledati kada radovi budu završeni. Mi smo na svim dosadašnjim sastancima insistirali da svi pružni prelazi, ne samo u gradu nego i u selima na teritoriji garda Pirota budu obezbeđeni zbog sigurnosti naših građana” – kaže Pešić.

Kompletnu rekonstrukciju pruge radi JP Železnica Srbije, jedan deo posla je već završen ali će radovi trajati u naredne dve ili tri godine.

Izvor: Pirotske vesti

Joomla templates by Joomlashine