Najčešće greške koje građani čine prilikom apliciranja na konkursima koji se odnose na unapređenje energetske efikasnosti su formalne prirode i n aizgled bezazlene ali utiču na rezultate konkursa. Prijava može biti odbačena zbog nepopunjene izjave ili nedostatka saglasnosti suvlasnika objekta za koji se konkuriše. Iz Gradske uprave apeluju na građane da pažljivo popune aplikaciju i podsećaju da u Uslužnom centru mogu dobiti sve neophodne informacije o aktuelnim konkursima i načinu prijavljivanja kao i savete i uputstva.

Bojan Ivković, gradski energetski menadžer GU, objašnjava da su najčešće greške koje građani čine prilikom apliciranja odnosno popunjavanja  prijavnih  obrazaca formalne prirode. “Često se događa da se pojedini  obrasci dostavljaju nepopunjeni, što je svakako greška. Događa se da se dokumentacija dostavi bez popunjenih izjava. Ono što smo uočili kod objekata gde imamo više suvlasnika  i gde je neophodno  dostaviti  njihovu saglasnost, da se prijava dostavlja upravo bez te saglasnosti. Moramo imati saglasnost ostalih suvlasnika da su voljni da se na tom objektu sprovode određene aktivnosti. Iz ugla građana to su sitnice ali nije tako, upravo ovakve stvari mogu prouzrokovati ozbiljne posledice i Ministarstvo na tome insistira”, kaže Ivković. On podseća da u svim komisijama nadležno ministarstvo ima svoje članove i d je neophodno poštovanje procedura u potpunosti.

“Mi se maksimalno trudimo da izađemo u susret građanima, u uslužnom centru mogu dobiti sve neophodne informacije i savete pre svega oko tumačenja konkursa, konkursne dokumentacije a kasnije i oko samog popunjavanja aplikacionog formulara. I na ovim konkursima ali i na svakom sledećem insistiraćemo na tome da građani mogu da dođu, pitaju i pronađemo način kako da im se pomogne kako bismo otklonili nedostatke koji često nisu veliki ali mogu uticati na ishod konkursa” -kaže gradski menadžer.

Izvor: Pirotske vesti

Joomla templates by Joomlashine