Сертификована општина са повољним пословним окружењем

Почев од јуна месеца у Градској управи Пирот омогућена је нова услуга грађанима. Захваљујући Канцеларији за информационе технологије и електронску управу Владе Републике Србије, Градска управа Пирот је поставила три ПОС терминала за безготовинско плаћање и омогућила корисницима својих услуга да административне и друге таксе, накнаде и порез на имовину плате електронски. Електронско плаћање доступно је свим платним картицама (ДинаЦард, ВИСА, МастерЦард) без обзира на банку издаваоца.

Путем платних картица на шалтерима бр.6,8 и 13 у Услужном центру Градске управе града Пирота могуће је да се плате све административне таксе (локалне и републичке), накнаде, порез на имовину и остале обавезе по основу локалних јавних прихода.

Успостављање плаћања такси на шалтеру путем платних картица доприноси начелу делотворности и економичности поступка, а у циљу успостављања професионалне и модерне управе као сервиса грађана. Е-плаћањем странка избегава попуњавање уплатница, одлазак до поште или банке и чекање у редовима, и на тај начин јој се омогућава да ефикасније оствари своја права.

Извор: Пиротске вести

План развоја Града Пирота 2021–2028.

Пружимо руку теже запошљивим лицима 

Спортске активности за младе-будућност за све у прекограничном региону

Оснаживање женског предузетништва и улоге жена на селу у југоисточној Србији

Успостављање сајамског простора

Joomla templates by Joomlashine