Сертификована општина са повољним пословним окружењем

Градска управа Пирот настоји да у свом раду прати визију Стратегије за реформу јавне управе – УПРАВА ПО МЕРИ СВИХ НАС. То је управа по мери грађана и привреде, ефикасна, одговорна и транспарентна, која пружа квалитетне и лако доступне услуге. То је управа професионалних државних службеника. Зорица Живковић, начелник Одељења за општу управу, каже да се у задњих неколико година много тога урадило у управи да би она била по мери свих.

На Градском већу својевремено је усвојена Инструкција о спровођењу процедура за унапређење ефикасности и увођење стандарда у поступању пред органима. Направљена је електронска база административних поступака, заживела је електронска размена података између државних органа. Отворено је Јединствено управно место - контакт шалтер где грађани на једном месту могу добити информације, помоћ при попуњавању захтева, и на том истом месту могу преузети решење за остваривање својих права и заштиту правних интереса. Све ово са циљем уштеде и у времену и у новцу, каже начелница Одељења опште управе, Зорица Живковић.

“Пред крај прошле године обезбеђена су нова софтверска решења за писарницу, за завођење предмета и прослеђивање и праћење предмета са различитим облицима извештавања. Ово за орган представља ефикасније функционисање и бољу контролу у раду, а за грађане квалитетније и брзо информисање о предмету. Сваки грађанин који то жели и има мејл, може преко истог добијати информације везане за његов предмет, где се предмет налази и у ком је статусу решавања, да ли га треба допунити, исправити, изменити и слично”.

Живковићева додаје да је у плану да се све активности, које се управо пуштају у експлоатацију, надограде новим софтверским решењем – електронским шалтером.

“Електронски шалтер је наставак већ имплементираних решења за писарницу, који ће бити доступан грађанима на интернет порталу Града као банер “Електронско подношење захтева“ и које ће омогућити грађанима да електронским путем подносе захтеве и прате њихов ток. Повољности су огромне – подношење захтева где год да се странка налази ако има интернет (после регистрације), додавање скенираних прилога уз захтев, претрага захтева, праћење тока решавања предмета, остваривање директне комуникације са референтима у циљу бржег решавања. По окончању поступка грађанима, који су електронски поднели захтев, електронским путем биће достављено решење”- каже Зорица Живковић.

Поента је уштеда времена и новца, мање гужве на шалтерима, комфор у раду. Досадашња папирологија иде у архиву. Стручне службе су одрадиле припремне радње, Градоначелник и његов тим пружају подршку, те се ускоро очекује Е-ШАЛТЕР под кровом Градске управе Пирот. 

Извор: Пиротске вести

План развоја Града Пирота 2021–2028.

Унапређење пословне климе у Србији

Спортске активности за младе-будућност за све у прекограничном региону

Joomla templates by Joomlashine