Сертификована општина са повољним пословним окружењем

Овогодишњи Сајам пиротске пеглане кобасице оборио је све рекорде по посећености јер га је, по незваничним подацима, посетило можда чак и 10.000 посетилаца, међу којима је највише туриста из суседне Бугарске.


Како је на отварању Сајма казао председник општине Пирот Владан Васић, по расположивим подацима, из Бугарске је јутрос преко граничног прелаза Градина у Србију ушло око 150 аутобуса са туристима из целе Бугарске.


“То је око 7.500, можда и 8.000 људи, што је заиста рекордна посећеност која је превазишла сва наша очекивања. Честитам организаторима и захваљујем се свима који су дошли на Сајам”, казао је Васић.


Овогодишњи промотер Сајма је познати телевизијски новинар Зоран Кесић, који је званично и отворио сајам речима “Пеглај Пирот, весели се Србијо”.
“У афродизијачка својства пиротске вијагре имао сам прилике и сам да се уверим синоћ када сам са два другара дошао у Пирот. Шалим се. Пеглана кобасица је истински бренд, као што је то и наш смисао за хумор, качкаваљ, као што су то и овце које се напасају на старопланинским пропланцима. Зато је мој задатак да пеглану кобасицу промовишем и широм Србије и у Београду јер је то истински, наш аутентични бренд”, казао је Кесић Пиротским вестима.


Стручни жири на челу са проф. др Бранислав Златковићем имао је веома тежак задатак јер је ове године вршена ригорозна провера квалитета свих 36 произвођача који су се пријавили за учешће на Сајму. Сви произвођачи су прошли проверу квалитета на специјалистичком ветеринарском институту у Нишу и добили су и сертификате који ће им пуно значити у даљем раду и промоцији својих производа.


На крају је жири за произвођача најбоље пеглане кобасице прогласио екипу “Касаринац”, друго место освојила је екипа “Дракче”, а треће екипа “Темштанац”.


Награду за најбоље уређени штанд добио је сто број 17.


Организатори ове манифестације која је оборила све рекорде по посећености су Туристичка организација Пирот, Дом културе, Спортски центар Пирот, а покровитељ је општина Пирот. Манифестацију је помогла и компанија “Тигар тајерс”, као и “Дунав осигурање”.


Осим произвођача пеглане кобасице представио се и велики број произвођача врхунског домаћег вина, као и произвођачи сувенира.

План развоја Града Пирота 2021–2028.

Пружимо руку теже запошљивим лицима 

Спортске активности за младе-будућност за све у прекограничном региону

Оснаживање женског предузетништва и улоге жена на селу у југоисточној Србији

Успостављање сајамског простора

Joomla templates by Joomlashine