Сертификована општина са повољним пословним окружењем

На данашњој седници Општинског већа, разматрани су планови и програми јавних предузећа и установа за 2015. годину. Трудимо се да сваке године након усвајања буџета, што смо ове године учинили 17. децембра, а пре почетка нове године усвојимо планове и програме јавних предузећа и установа, како би могли да већ од 1. јануара почну да спроводе јасно зацртане циљеве и планове.

Трудили смо се да изпоштујемо све препоруке Владе Републике Србије са циљем смањења трошкова и рационализације радне снаге. Срећа је наша што наша предузећа послују позитивно, и што немају вишак радне снаге, као већина у Србији, па отуда и коментари директора да су сврштени у групу са предузећима која имају негативно пословање и вишак радника. Али, законодавац је предвидео другачије и ми то морамо да поштујемо, што смо и учинили и надам се да ће одборници сутра усвојити поменуте планове и програме – казао је након завршене седнице већа, председник општине Пирот, мр Владан Васић.

Што се тиче установа више се разматрало око програма, јер су њима практично усвојени финансијски планови усвајањем буџета на прошлој седници. И ако и они имају проблема са радном снагом, успевали су и трудиће се да испуне своје планове и програме – изјавио је председник Васић.

 

План детаљне регулације „Пословна инфраструктура - део логистичког центра“ - Пирот

Унапређење пословне климе у Србији

Joomla templates by Joomlashine